HET IS HAAST ZOVER

10 september 2019 - Nieuwendijk, Nederland

Vanmorgen mailtje van de KLM we kunnen alvast de boarding passen downloaden , nu gaat het echt beginnen .

morgenochtend vroeg opstaan want om half 6 gaan we de deur al uit op weg naar Schiphol ,waar we om 10.35  gaan vliegen naar Johannesburg. Het volgende bericht zal dus van daar gaan komen .

1. Evelyn:
    10 september 2019
    Eindelijk zover...... Jullie beginnen lekker op tijd om zoveel mogelijk te genieten 😆👍. Een goede reis gewenst en heel veel plezier 👌, groetjes
  2. Paula:
    10 september 2019
    Top, nou kan het avontuur bijna beginnen !!
    Hele goeie reis en fijne vakantie 🤗✈️
  3. Dieoke:
    10 september 2019
    Ahh nu begint het echt spannend te worden !!
    Goede reis en geniet er intens van. Ik ga je volgen op je reisverhaal hoor !
    Groetjes Dieoke
  4. Marieke Meulman:
    10 september 2019
    Genieten hoor. Wij waren er in 1985. Heel andere tijd toen. Top en goeie reis.
  5. Ludovica:
    10 september 2019
    Eindelijk, van voorpret naar het echte werk, wens jullie een goede reis en een geweldige tijd daar...........zie met genoegen de foto's en verhalen tegemoet.....
  6. Megan Kaminski:
    leuk en spanneddd!!! Alvast een goede reis gewenst!!! Xx
  7. Silvia van ark:
    10 september 2019
    Ik ga met mee genieten tijdens je verhalen. Doe sem de groeten bij shindzila. En joy
  8. Lique:
    10 september 2019
    Ik hoop dat jullie mooie herinneringen gaan maken. Enjoy!
  9. Mieke:
    11 september 2019
    Vanuit Spanje...een heel fijne vlucht en vakantie, geniet ervan. Liefs Mieke 😘
  10. Diny:
    11 september 2019
    Hele fijn vakantie, hier heb je al zolang naar uitgekeken en nu is het zo ver.
    Succes met foto’s maken.
    Groet Diny, van WF