We zijn weer thuis

1 oktober 2019 - Oud-Beijerland, Nederland

Gisteren avond nog even gegeten in het restaurant bij ons hotel en daarna op stap om de auto afte leveren bij het vliegveld. Dat ging natuurlijk weer flink mis , we zaten op de verkeerde baan en moesten daarom nog een rondje rijden 😜😜😜 maar eind goed al goed de auto afgeleverd en toen ingechecked en wachten totdat het vliegtuig ging boarden.  Het was erg rommelig tijdens het boarden. Ze lieten elke keer een deel van de mensennaar binnen van een bepaald deel van het vliegtuig. Op zich zou je zeggen dat moet toch flexible gaan dan , maar niet bij de ingang ging het niet snel genoeg met naar binnen gaan dus de rijen werden steeds langer buiten . Ik heb dit echt nog nooit zo rommelig mee gemaakt. Toen we eenmaal binnen waren en bij onze stoelen aan kwamen kon Wim zijn koffertje niet kwijt in het bovenvak en kreeg daarover een beetje kibbel met depurser , die liep te mopperen dat mensen veel te veel hand bagage mee naar binnen mogen nemen en dat kunnen ze dan niet meer kwijt. Tja meer dan 300 mensen in 1 vliegtuig nou dan weet je het wel he. Maar goed. We gingen zitten  en we stegen op . Intussen was het zo tegen 1.00 en toen kregen we een warme maaltijd aangeboden. Rijst met kip en boontjes , hoe komen ze er op op deze tijd. Had liever een snack ofzo gehad.  Maargoed de bij gerechtjes wel opgegeten en daarna vielen we in slaap. Moet zeggen ik heb goed geslapen,en werd zo tegen 7 uur pas wakker. Om 8 uur kregen we ontbijdt , en daarna ging de tijd hard want om 10.10 waren we geland , we moesten even wachten omdat onze gate nog niet leeg was, maar we waren we in Holland.

Intussen weer thuis gearriveerd en gelijk mijn koffer uitgepakt, was gedraait en nu even rustig aan. Het was een hele lange dag/en maar dat hdb ik er wel voor over gehad.

De vakantie is nu echt voorbij , nu gaan genieten van alle mooie herrineringen en foto,s.

ZUID AFRIKA JE HEBT IJN HART GESTOLEN

1. Diny:
    1 oktober 2019
    gelukkig weer veilig thuis, dat is heel belangrijk.
    ik heb genoten van je reisverslag, geniet nog even na van je vakantie en probeer het vakantiegevoel nog even vast te houden.
  2. Dieoke:
    1 oktober 2019
    Welkom thuis...en geniet van jullie mooie herrinneringen 🤗🤗
  3. Silvia van ark:
    1 oktober 2019
    Welkom terug. Blij dat je het zo naar je zin hebt gehad
  4. Paula:
    Welkom thuis !
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen
    ✈️👍
  5. Miranda:
    1 oktober 2019
    Hartstikke fijn dat jullie er weer zijn. Je reisverslag en foto's ware super.👍👍
  6. Marieke Meulman:
    2 oktober 2019
    Ik sluit mij bij de vorige reacties aan. Je boekt een vakantie, maar krijgt een belevenis.
  7. Ludovica:
    2 oktober 2019
    Welkom terug en ik hoop dat jullie nog heel lang na mogen genieten van dit avontuur...
  8. Lique:
    Hai Anka en Wim,

Ik heb genoten van je reisverslag en al de mooie foto's. De ervaring Zuid Afrika hebben wij zo op afstand ook een soort mee mogen maken, super tof!