Op naar Umhlanga , weer een andere omgeving

24 september 2019 - Ballitoville, Zuid-Afrika

Vanmorgen vroeg werd ik wakker gemaakt door Wim die stond even een peukie te roken op de varanda , hij riep kom gauw  kijken er loopt een neushoorn in de tuin , haha  dat bleek een hippo te zijn , het was nog vroeg 😜😜😜 ik me bed uit om te kijken en jahoor er liep een hippo te schooieren in de tuin , lekker gras eten en water drinken uit het zwembad. Daarna liep hij weer onze richting uit en ging vlak onder ons balkon lekker liggen. We bleven nog een poosje kijken en besloten toen nog even terug naar bed te gaan. Om half 7 ging de wekker en wat denk je , de hippo lag er nog steeds . En in diepe slaap. Af en toe rolde hij op z,n andere zijde maar hij bleef liggen. Geweldig om zo,n beest zo relaxed te zien liggen .  We gingen ontbijten en hij bleef maar liggen. Zelfs toen we weggingen lag hij er nog steeds. Beetje jammer dat we nu net weggaan maar ja dit was al een belevenis hoor.  Daarna op weg naar onze volgende stop Uhmlanga in de buurt van Durban. Mooie  route wel grotendeels over de snelweg maar toch blijft de natuur mooi hier.  Onderweg even een beach plaatsje ingegaan om wat te eten. Aardige mensen en nog leuk met een Afrikaanse meneer gepraat. Blijven echt aardige mensen hier. We wilde feitelijk langs de kustlijn rijden maar omdat we in eerste instantie verkeerd gingen hebben we dat maar niet meer gedaan misschien morgen beter.we verblijven nu in een B&B , ziet er erg leuk uit, kamer met achtertuin incl zwembad incl nu een beest die we wel kunnen kroelen nl een zwarte kat. Hij vind ons erg lief .  Straks ergens uit eten en dan lekker in bad dat hebben  we hier heerlijk hoor.