Tweede dag drakensberg.

28 september 2019 - Highmoor, Zuid-Afrika

Vanmorgen beetje uitgeslapen voor ons doen , je kan hier tot 10.00 ontbijten dus dat is wel lekker. De vogeltje zijn tegen elkaar aan het fluiten maar  ze reageren ook op ons. Na het ontbijt zijn we gaan wandelen , een route naar de main cave van 3.5 km waar naar het schijnt  rots tekeningen zijn. Er is geen gids vandaag maar we mogen wel zelf rond kijken. Iemand zal daar het hek opdoen.naar mijn idee blijft die dan open maar later blijkt dat dus , uitzicht op de bergen , even zitten op de bankjes die onderweg staan , en het gevoel hebben van alleen op de wereld te zijn. Toen we uiteindelijk bij het laatstd bord kwamen van de cave dachten we nog een klein stukje te moeten . Nou dat viel tegen , we moesten helemaal naar boven klimmen , langs een smal paadje , dat is dus niets voor mij, maar goed we hebben het hek gevonden  en toennnnnn was het hek  gesloten en er wAs niemand.   Balen natuurlijk . Opeens kwamen er een jongen en meisje uit Israel ook boven aan en die baalde ook dat alles dicht was. We hebben toen besloten om tot 13.00 te wachten met de hoop dat er dan iemand zou komen , dat was nog haast een half uur , en jahoor daar kwamen twee jongens van binnen  vandaan , die ondanks ons roepen het hek niet eerder open deden, het hek open doen.  Nou de s childeringen  vielen flink. Tegen en wd stonden na 10 min weer buiten. We konden een andere weg terug maar die liep helaas voor mij wel wat steil 😜😜😜😜. Maar goed mooie vermoeiende wandeling . Bij terugkomst even wat gelegen  want ik voelde me niet zo lekker. Gelukkig weer wat opgeknapt en dAarna heerlijk buiten gezeten en van de vogels genoten. Eentje had een nestje en kwam telkens eten geven.  Terwijl ik nog binnen was , was er een blauwe vogel bij Wim op tafel en de stoel komen zitten en ze hadden samen een heel gesprek leuk hoor.  S,avonds lekker wezen eten in het restaurant en om 22.00 ging het lichtje weer uit.

1. Dieoke:
    28 september 2019
    Wat genieten jullie zeg 🤗 Mooie herrinneringen doen jullie op 👍🐘🐅🦅🐆🐒🦓🦜🐦
  2. Ludovica:
    29 september 2019
    Wat Dieoke zegt...…..
  3. Miranda:
    30 september 2019
    Echt super alles. Een vakantie om nooit te vergeten.👍👍