Zoveel gezien

18 september 2019 - Skukuza, Zuid-Afrika

We hebben de laatste dagen zoveel gedaan en gezien dat ik het haast niet meer weet wat allemaal

de tweede dag bij timbavatie s,morgens en s,avonds nog safari,s gedaan. Vannacht slecht geslapen in onze heerlijke tent , maar wel met heel veel buiten geluiden , zelfs de vogels maken hier s,nachts herrie . Ook die nacht jakhalzen en leeuwen gehoord , heel apart. Toen we naar de jeep liepen  die ochtend zagen we bij de water plaats twee hyena,s liggen die er zowat de hele dag hebben gelegen. Later kwamen er buffels bij en ook de impala,s kwamen even drinken.  Weet eerlijk gezegt niet meer precies nu na 3 dagen welke dieren we wanneer hebben gezien daar , er komt zoveel op je af en telkens weer nieuwe indrukken.  Maar we hebben daar o.a 5 leeuwinnen met 9 jongen gezien , twee mannetjes leeuwen , verschillende koedo,s , waterbokken, impala,s , 4 neushoorns , verschillende olifanten , zeker wel 10 giraffen bij elkaar , heel apart al die grote beesten bij elkaar. Heel veel buffels , grote arend , bataleur , gieren , nog andere grote roodvogel, leuke blauwe vogel die elke keer net eten kwam kijken of er ook iets voor hem was , andere vogel die leek op yazoo en pumba was er ook.  Hele lading nijlpaarden.  4 honing dassen , een cervat kat. .ik weet het gewoon niet meer , zal er best wel vergeten zijn. 😜😜😜😜😜 die avond weer heerlijk gedineerd bij de open haard zooo gezellig.

1. Silvia van ark:
    18 september 2019
    Ja hoor honing dassen. Wij nog nooit gezien 🤣
  2. Anka:
    19 september 2019
    Ja grappig he , zo zie je maar weer je moet gewoon geluk hebben .
  3. Ludovica:
    19 september 2019
    wat veel dieren krijgen jullie te zien, gaaf hoor......ben benieuwd wat jullie nog meer gaat tegen komen