We zijn aangekomen

12 september 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Gisteren vroeg op stap , helaas was ik de avond ervoor niet zo lekker dus had slecht geslapen. Maar goed we zijn redelijk op tijd vertrokken , goede plaatsen  en fijne crew. We hebben onderweg wel veel turbilentie gehad zelf zo erg dat de benanning moest gaan zitten. Maar we hebben het overleeft  😜😜😜😜 en kwamen netjes op tijd aan in Johannesburg. Opgehaald door een busje van de lodge kwamen we rond  23.00  daar aan . Mooie kamer en een heerlijk bed.  Vandaag  waren we vroeg wakker en toen we naar buiten keken zagen we een soort weide met allerlei beesten , zoals springbok. , hertjes , parelhoens, die lopen zo grappig , struisvogels etc zooo leuk om wakker mee te worden.  Ontbijt was goed maar eenvoudig . Om 9 uur kwam onze gids voor de city toer van Johannesburg. We hadden hem samen wat een privilege. Leuk man , helaas zijn we zijn moeilijke lange naam vergeten , die heel boeiend wist te vertellen. Hij kwam zelf uit Soweto.  We hebben 3 uur rond gereden en veel gezien, hij bracht ons na afloop nog even naar de spar dat we wat broodjes konden kopen voor de lunch. Vanavond kunnen we gelukkig in de lodge eten want er kookt iemand en dat is niet altijd.  Vanmiddag wel nog even een tukkie gedaan want we waren toch wel erg moe. We zitten nu lekker buiten voor onze kamer te genieten van de beesten. Ik ga proberen om er wat foto,s op te zetten maar weet niet of het lukt.

1. Yvonne Stuij:
    12 september 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En nu gaan genieten😘😘
  2. Margreet:
    12 september 2019
    Nu gaat het echte werk beginnen 😜
  3. Dieoke:
    12 september 2019
    Mooi dat je goed aangekomen bent ...wel eng hoor die turbolentie 😱🙃 maar je bent er !!
    En dan gaat het aventuur nu echt beginnen..
    Blijf je volgen Leuk !!!!
  4. Diny:
    12 september 2019
    Wat heerlijk wakker worden met zulke dieren in je voortuin.
    Ik ben echt blij dat ik mij heb aangemeld.
    Groet Diny
  5. Carla:
    Leuk om zo te lezen
  6. Ludovica:
    12 september 2019
    Wat een belevenissen al en dat op dag een. ik hoop dat er nog vele van zulke dagen mogen volgen, genietze. Je eerste foto ook al gezien...…..
  7. Mieke:
    Fijne voortzetting!
  8. Charlotte Verhagen:
    13 september 2019
    Wat fijn dat jullie aan zijn gekomen , vroeger ben ik ook langs Soweto gereden met mijn familie.
    Nou geniet ervan .