Cape Vidal en hippocruise

22 september 2019 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen eerst naar Cape Vidal geweest ,een plaatsje aan de zee wat midden in weer een  natuur gebied ligt . Ook hier weer een prachtige natuur maar wel veel groener dan waar we tot nu toe zijn  geweest. Het was 34 km naar die plaats en we reden weer tussen de wilde dieren , blijf me verbazen dat we er weer een aantal zien. O.a. Olifanten , buffels , impala,s nijlpaarden , zebra,s , pumba , en weer twee neushoorns . Maar het aller mooiste was een  cerval , een katachtige prachtige beest. Die hadden we nog niet geziendeze vakantie.  Bij Cape Vidal lekker over het strand geslenterd en terwijl we daar liepen zagen we wat roofvogels vliegen boven ons , eerst 2 toen 3  en het werden er steeds meer tot wel 9 stuks. Ze vlogen tot vlak boven het strand leuk gezicht. Vanmiddag hadden we een hippocruise. Over Lake Lucia , mijn naamgenoot 😃😃😃 . Boot zat flink vol maar omdat we boven maar met een aantal mensen mochten zitten was het goed te doen.  Op 3 delen verschillende hippo,s gezien enmen vertelde dat het meer in 3 delen verdeeld was en dat in elk deel een eigen groep hippo,s leeft.  Grappig dat die dan niet verder zwemmen , een onzichtbare grens. We hebben masr 2 krokodillen gezien , eentje bij de boot opstap en eentje iets verder op het land.   Vanavond weer heerlijk gegeten en nu naar bed want morgen gaan we voor de laatste keer op safari in Hluhluwe ook een wildpark hier in de buurt.  We worden om 5 .00 opgehaald 😤😤😤😤 wat je er al niet voor over moet hebben 😹😹😹