Op naar St Lucia

21 september 2019 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag weer op weg naar Zuid Afrika , nl St Lucia wat vooral bekent is om zijn hippo,s die daar door de tuinen en straten lopen s,avonds  . De weg naar de grens was niet zo mooi als gisteren en duurde naar mijn idee wel lang maar goed het is hier niet anders , de wegen en afstanden zijn lang. vandaag so,n 340 km gereden waar we wel weer lang over hebben gedaan . Onderweg twee keer gestopt om wat te drinken en eten en om rond 16.00 kwamen we aan bij het Olifant Lake Hotel , waar een water aan ligt van waaruit de nijlpaarden s,avonds wel eens komen en dan in de tuin gaan wandelen , we zullen zien of wij ook dit geluk hebben. Vandaag niet zoveel beleefd maar nu lekker even mijn verhalen weer bijgewerkt. Straks kijken waar we gaan eten  en of we nog wat tegen  komen.  Zal proberen weer wat foto,s te plaatsen. Zonet zaten we beneden in het restaurant te eten en jahoor er liep een hippo in de tuin bij het zwembad. Hij liep een rondje en ging toen door onze straat naar de hoofdstraat waar helaas heel veel mensen achter hem aan liep en toen verdween hij in een zijstraat. Mensen moeten echt voorzichtig zijn want ze kunnen echt 45 km per uur lopen en dat is harder dan ons . In Zuid Afrika zijn de meeste aanvallen van dieren door de hippo,s .

1. Silvia van ark:
    21 september 2019
    Lekker naar de oceanbasket. Schuin boven bij het tankstation
  2. Anka:
    21 september 2019
    Misschien morgen vandaag lange dag dus hier gegeten en terwijl we daar zaten kwam er nog even een hippo langs begint al goed 😃😃😃😃
  3. Ludovica:
    22 september 2019
    pracht avontuur, die vakantie van jullie