Geen Wifi hier

21 september 2019 - St Lucia, Zuid-Afrika

We hebben hier geen wifi dus vandaar dat mijn verhalen nu uit St Lucia vandaan komen. S,morgens heerlijk ontbijt met prachtig uitzicht. Vandaag gaan we eerst naar het Cultural Village om de dansers te zien. Doordat de weg is opgebroken moeten we wat omrijden en komen we aan als de show al is begonnen. Maar dat geeft niet hoor we schuiven gewoon aan. Wat een leuke groep en ze hebben er echt zin in. We maken wat foto,s en filmpjes en sluiten daarna aan bij een rondleiding bij een oud kamp. De gids vertelt over hoe het vroeger ging en het valt me op dat de vrouwen toen niets te vertellen hadden zou niets voor mij zijn.  Na de rondleiding naar het restaurant en lekker gegeten. Er liepen wat apen rond maar die werden telkens weggejaagd. MAARRRRR. Als de mensen uit het restaurant naar achteren gingen dan slopen de apen naar binnen en ze wisten precies waar ze moesten zijn, bij het koffieapparaat stonden bakjes met suikerzakjes en die werden dan in hun mond gepropt en hun handjes vol en dan gauw naar buiten rennen , geweldig gezicht we hebben ons rot gelachen.  Daarna naar een waterval waar Wim een bordje van had gezien , was leuk met twee waterstromen naast elkaar.  Weer terug naar het stadje en nog even  langs een artistiek centrum met winkeltjes , heb er een mooie ring met olifantjes erop gekocht.  Daarna weer op pad terug naar het reserve waar ook een soort restcamp is waar je kan verblijven maar waar ook wandelingen enzo vandaan vertrekken. Wat gedronken en wat rond gewandeld en toen weer terug naar onze lodge. Die ligt in een hele grote tuin waar je door een hek naar binnen moet , dus even naar buiten hek openen en sluiten en dan weer door. We kwamen er achter dat we met nog maar 1 ander stel aanwezig waren , zij kwamen uit Italie / Spanje. Ook die avond weer eten bij het haardvuur  samen met hun en ondanks dat we maar met z,n vieren waren was het heel gezellig .